lollyjoh

Direktlänk till inlägg 14 april 2011

skämma ut sig själv.. det är jag bra på

Av Lovizza - 14 april 2011 15:56

hellu

slutade skolan för ca 1 timme sen.
och jag kan ju börja med o skriva att jag är världens skämmigaste person, haha..
vi hade talangjakt i skolan idag & jag är ju konfrainsier [program ledare].
och jag skämde ut mig totalt!
jag sa fel saker, spammade, var nära på att snubbla.
vill inte ens berätta mer vad som hände x]
men lärarna tyckte iallafall att jag var bra & naturlig typ?
Men ah, Jennifer i min klass kom 1:a congratulations!
påtal om annat så sitter jag & äter min hello kitty glass, moooms.

bilder från idag. [en fot är med, naaaaajz]
 
   
 
 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovizza - 15 april 2011 15:52


hajhaj. kom nyss hem, har varit på stan med Mickis. köpte en present till min brooooder, han fyller på måndag och så köpte jag en ny läpp piercing *happyface* den är mycket mindre också. TOPPEN! fast det som inte va sååå toppen det var att åka...

Av Lovizza - 15 april 2011 10:56

drog till Fanny vid halv 5 tiden, och vi lite epic foton på mig & så tog jag några foton till hennes header  ^-^                 ...

Presentation


Jag heter Loviza och är född 1998 i Eskilstuna. På fritiden bloggar jag, är med vänner spelar in filmer och så går jag även på gymnastik. i min blogg kommer du få läsa om min fritid, min stil, humor, shopping, tips och många saker som bara är helt konstig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards